• 100% Gekeurde & Gecertificeerde producten*
  • Gratis retourneren
  • Achteraf betalen binnen 14 dagen
  • Thuiswinkel waarborg
Hallo, ik ben Tom
hieronder vind je onze contactgegevens
Veilig B.V.
Zomerdijk 70
3143 CT Maassluis

Openingstijden kantoor:
Maandag t/m vrijdag
08.00 -17.00 uur
Openingstijden online:
24/7
KvK: 78601355
BTW-nummer: NL861465751B01
Bank: Rabobank
IBAN: NL02RABO0358825911

Neem contact met ons op:
* Klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.

Heb je een vraag?

Staat je vraag/antwoord er niet bij? Klik dan hier

Account
Hoe maak ik een account aan?
Heb je nog geen account op Veilig.nl? Ga dan op de site naar “Aanmelden” of klik hier om jou account aan te maken.
Wachtwoord vergeten
Weet je het wachtwoord niet meer? Klik hier om je wachtwoord te resetten. Vul daar vervolgens je e-mailadres in. We sturen je dan binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.
Ik wil de nieuwsbrief ontvangen
Je kan je onderaan de pagina opgeven voor de nieuwsbrief.
Hoe verander ik mijn rekeningnummer?
Je hoeft geen vast rekeningnummer op te geven, dit regel je zelf in de betaalportaal.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je gegevens kan je snel en eenvoudig wijzigen in je eigen account. Klik hier om je gegevens te wijzigen.
Hoe wordt mijn privacy beschermd?
Veilig.nl vindt het heel belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn, zodat er altijd een optimale veiligheid voor jou wordt geboden. Wil je hier meer over weten? Lees hier meer over onze privacyverklaring.
Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Veilig.nl?
Hier vind je alle Algemene Voorwaarden van Veilig B.V.
Bestellen
Hoe bestel ik bij Veilig?
In een paar stappen heb je makkelijk en veilig jouw bestelling geplaatst:

Stap 1: winkelwagen
Voeg jou bestelling toe aan je winkelwagen

Stap 2: Bekijk je winkelwagen
Ga naar je winkelwagen rechtsboven op de pagina Kies voor “wijzig winkelwagen” of ga naar “Ik wil afrekenen”

Stap 3: Gegevens
Log in als je een account hebt of registreer je voor een nieuw account of bestel als gast en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 4: Bezorgen
Kies voor een verzendmethode en bevestig dat je akkoord gaat met de Privacy Voorwaarden

Stap 5: Overzicht & Betaalwijze
Controleer je bestelling en je gegevens Kies je betaalwijze in de afrekenomgeving, bevestig dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden en betaal.

Stap 6: Bevestiging
Binnen enkele minuten krijg je van Veilig.nl een bevestiging van jou bestelling
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je je bestelling gedaan en betaald hebt kan je de bestelling niet meer wijzigen of aanpassen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat je je bestelling gedaan en betaald hebt kan je de bestelling niet meer annuleren.
TIP: Accepteer je pakket bij bezorging niet en geef gewoon meteen weer mee aan de bezorger.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je krijgt van in jou e-mailbox een bevestigingsmail van Veilig.nl met daarin jou Track & Trace code. Indien je deze e-mail niet hebt gekregen neemt dan contact op met onze klantenservice

Sommige artikelen hebben wij niet zelf in ons magazijn staan, maar worden rechtstreeks door onze partners geleverd. Het kan dus zijn dat je een e-mail gestuurd krijgt van deze leverancier met daarin een track-en-trace code. Indien je deze e-mail niet hebt gekregen neemt dan contact op met onze klantenservice
Zakelijk bestellen
Op dit moment is het tot nader bericht nog niet mogelijk in de zakelijke omgeving een bestelling te plaatsen.
Hoe weet ik dat ik veilig shop?
Veilig.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
De Thuiswinkel Waarborg is een onafhankelijk waarborg, goedgekeurd door de Consumentenbond. Dit geeft de garantie dat je veilig kan shoppen bij Veilig.nl

De 10 zekerheden van Thuiswinkel Waarborg:
  1. Helder aanbod: elk(e) product en dienst heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid;
  2. Overzichtelijk bestelproces: het bestelproces verloopt via eenduidige stappen. Het is duidelijk wat je bestelt voordat je een aankoopverplichting aangaat en je krijgt nog een kans om je bestelling te corrigeren vóór je hem plaatst;
  3. Prijzen zijn duidelijk: je wordt goed geïnformeerd over alle eventuele bijkomende kosten, zoals verzend-betaal-, polis- of administratiekosten. Dus geen onaangename kosten achteraf;
  4. Je weet bij wie je winkelt: de contact- en vestigingsgegevens zijn gecontroleerd en staan duidelijk op het Thuiswinkel Waarborg-certificaat;
  5. Veilige betaalomgeving: wanneer je een betaling doet in de webshop, verloopt dit proces via een beveiligde verbinding met een SSL-certificaat;
  6. Zorgvuldige omgang met je persoonsgegevens: onze leden hebben een maximale inspanningsverplichting om te zorgen voor veilig transport, veilige verwerking en veilige opslag van persoonsgegevens. Bovendien kun je je eenvoudig afmelden voor commerciële e-mails;
  7. De Consumentenbond ondersteunt de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel
  8. Bedenktijd van minimaal 14 dagen: het Thuiswinkel Waarborg garandeert dat leden de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen naleven. Lees wat je kunt doen in de bedenktijd en welke uitzonderingen er in de wet zijn;
  9. Producten (deels) achteraf betalen: je krijgt de mogelijkheid om een deel van het aankoopbedrag achteraf of bij aflevering te betalen;
  10. Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie: Heb je ondanks deze zekerheden toch een klacht? Meld het direct bij de webshop of dien je klacht in. Kom je samen niet tot een oplossing? Dan helpt Thuiswinkel.org je gratis verder met klachtenbemiddeling. Als je hierna nog niet tevreden bent, kun je een geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel. Bekijk hier de procedure van de Geschillencommissie. Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000,- per uitspraak garant voor de nakoming van de uitspraken;

Beveiliging van persoonsgegevens: Veiligheid is een belangrijk thema voor webwinkels en hun klanten, zeker als het om persoonsgegevens gaat. Thuiswinkel.org neemt haar verantwoordelijkheid door webwinkels regelmatig te informeren over de laatste ontwikkelingen op het gebied van veiligheid. Daarnaast worden leden getoetst op de veiligheid van persoonsgegevens en gescreend op veel voorkomende kwetsbaarheden. De veiligheid van webwinkels is echter altijd een momentopname. De Veiligheid en beveiliging van webwinkels is daarom op de eerste plaats de verantwoordelijkheid van webwinkels zelf. Het Thuiswinkel Waarborg biedt geen garantie voor 100% veilige webwinkels, maar we helpen leden wel om hun webwinkels veilig te maken.

We gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotteken in de adresbalk en aan de URL die altijd begint met https://veilig.nl zorgt ervoor dat je altijd op een veilige website kan shoppen en dat je privacy is gewaarborgd. Wil je hier meer over weten klik hier dan op privacy beleid Veilig.nl.
Ik heb een klacht
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het chat venster. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Ook kan je de klacht voorleggen aan Thuiswinkel. Als consument kan dat via www.sgc.nl en als zakelijke klant via www.thuiswinkel.org.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Online op de website van Veilig.nl kun je betalen met:
  • iDEAL
  • Creditcard (VISA, American Express, MasterCard)
  • PayPal
  • Bancontact
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Apple Pay
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook vinden in je account.
Hoe weet ik dat ik veilig betaal?
Veilig.nl heeft gekozen voor Mollie als betaalplatform. Dit zijn de kenmerken van Mollie:
  • Mollie voldoet naar hun zeggen aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgen zij permanent toezicht van De Nederlandsche Bank. Mollie is terug te vinden in het register inzake betaalinstellingen van het DNB.
  • Mollie garandeert dat de interne processen worden getest en gecontroleerd middels een Three Lines of Defence-model (3LoD). Dit betekent dat zij onafhankelijke Compliance en Audit officers in dienst hebben die de veiligheid en efficiëntie van de interne processen in de gaten houden.
  • Mollie is volledig PCI-DSS level 1 gecertificeerd. Een toonbeeld van de beveiliging die Mollie hanteert voor de data van onze klanten en consumenten.
Kan ik ook achteraf betalen?
Veilig.nl biedt jou de mogelijkheid van betaling achteraf. U selecteert bij de betalingsmogelijkheden voor “Klarna Achteraf Betalen”. Hierna maak je een Klarna-account aan. Je betaald op de manier van jou voorkeur aan Klarna.
Terugbetaling na retourneren
Zodra we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug.
Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Retourneren is altijd gratis als je je retour afgeeft bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Dit kan dus bij alle PostNL locaties in Nederland.
Kan ik met een cadeaukaart betalen?
Veilig.nl accepteert de VVV digitale Cadeaukaart/code.
Vul de code in bij het afrekenen van je bestelling. LET OP: per VVV Cadeaukaart kun je maximaal 50 euro bij Veilig.nl besteden, ook al is de besteding hoger.
Zijn de bedragen op de site inclusief of exclusief BTW?
De prijzen genoemd op onze site zijn altijd inclusief btw.
Bezorgen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Je krijgt van in jou e-mailbox een bevestigingsmail van Veilig.nl met daarin jou Track & Trace code. Indien je deze e-mail niet hebt gekregen neemt dan contact op met onze klantenservice

Verzending via Partners:
Sommige artikelen hebben wij niet zelf in ons magazijn staan, maar worden rechtstreeks door onze partners geleverd. Het kan dus zijn dat je een e-mail gestuurd krijgt van deze leverancier met daarin een track-en-trace code. Indien je deze e-mail niet hebt gekregen neemt dan contact op met onze klantenservice
Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?
Het kan helaas soms gebeuren dat de planning van de bezorger is uitgelopen of gewijzigd en je jouw bestelling later ontvangt. Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij of de vervoerder dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail.

Treft onze bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een Service Pickup Point. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het desbetreffende Service Pickup Point.
Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Het kan voorkomen dat je bestelling op verschillende momenten door verschillende transporteurs wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je meerdere producten bestelt die uit verschillende magazijnen geleverd moeten worden. Indien je meerdere producten besteld hebt en ook meerdere Track & Trace nummers hebt ontvangen let dan goed op de mogelijke verschillende geplande aflevertijden.

Het kan ook voorkomen dat wij (of onze Partner) een foutieve levering hebben gedaan. Meld dit z.s.m. hier om je incomplete levering met vermelding van je relatienummer en je ordernummer, dan zullen wij ervoor zorgen dat je bestelling z.s.m. compleet geleverd zal worden.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Indien je niet tevreden bent over een levering neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice.
Is de levering van mijn bestelling gratis?
Leveringen vanaf €100,00 worden gratis bezorgd met uitzondering van trappen, ladders, opstapjes en kluizen. hHerbij gelden afwijkende tarieven. Aangezien deze tarieven individueel berekend worden verwijzen wij naar het desbetreffende product om de transport/bezorgkosten te bekijken.

Voor tijdsleveringen en/of afwijkende bezorgtijden kunnen tevens (extra) kosten in rekening gebracht worden.
De minimale bezorgkosten bedragen 4,95 euro en de maximale 15 euro.
Kan ik mijn bestelling sneller geleverd krijgen?
Op dit moment zijn de aangegeven levertijden die bij de producten staan leidend.
Mijn bestelling is beschadigd
Er zijn vele handen en transacties gebeurt voordat het pakket bij jou wordt afgeleverd. Het kan helaas voorkomen dat een pakket beschadigd aankomt. Maak in dit geval direct foto’s van de verpakking en controleer of de inhoud van het pakket onbeschadigd is. Indien hier ook beschadigingen zijn waar te nemen neem dan ook hiervan foto’s en stuur deze per e-mail naar klantenservice@veilig.nl met vermelding van je klantnummer en ordernummer en wij zullen dan z.s.m. contact met je opnemen om dit op te lossen.
Welke vervoerders bezorgen mijn bestelling?
We werken samen met meerdere vervoerders. In de regel zullen wij al onze bestellingen met PostNL uitleveren, maar het kan voorkomen dat er met DHL of andere vervoerder geleverd wordt. Dit kan per product verschillen. Zie je in de checkout geen optie voor een PostNL levering, dan kun je ervan uitgaan dat het met een andere vervoerder geleverd wordt.
Ruilen & retourneren
Kan ik artikelen ruilen?
Ruilen is eigenlijk hetzelfde als jouw artikel retourneren. Als je het product niet wil houden, moet je dit binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen bij Veilig.nl melden via het retourformulier.
Wat als je een verkeerd artikel ontvangen hebt?
Een verkeerd artikel ontvangen wilt niemand. Dus als jij een verkeerd artikel van ons ontvangt dan bieden wij daar onze excuses bij voorbaat voor aan. Meld dit binnen 24 uur nadat je het product hebt ontvangen bij Veilig.nl en meld dit via het retourformulier. Zorg ervoor dat het pakket in de originele onbeschadigde verpakking retour gestuurd word.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Bij Veilig.nl krijg je 14 dagen bedenktijd nadat je, of een door jouw aangewezen derde (niet de vervoerder), de bestelling hebt ontvangen. In die 14 dagen mag je het artikel bekijken. Precies zoals je dat in een winkel ook zou doen. Indien het product niet voldoet aan je verwachting, dan mag je het gratis retourneren bij een PostNL ServicePunt bij jou in de buurt. https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Retourneren is altijd gratis (uitgezonderd trappen, ladders, opstapjes en kluizen) als je je retour afgeeft bij een PostNL-Service-Punt bij jou in de buurt. Dit kan dus bij alle PostNL Service Punt locaties in Nederland. Kies je ervoor om een andere vervoerder te gebruiken dan zijn de kosten voor jou.

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit houdt in:
  • Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert (indien mogelijk) in de originele verpakking zitten, zonder gebruikssporen.
  • Je mag een artikel bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen.
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier of in een andere staat retour hebt gestuurd dan dat je het ontvangen hebt mogen wij je aansprakelijk stellen en dit verrekenen met het retourbedrag.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via ons portaal, maar je mag het ook laten weten via e-mail of chat of gebruik maken van het modelformulier voor herroeping en deze aan ons toesturen.

Nadat je aan ons hebt laten weten dat je de bestelling (gedeeltelijk) retourneert, heb je 14 dagen de tijd om de producten aan ons terug te sturen. Zodra wij de producten in ontvangst hebben genomen zullen wij je binnen 14 dagen terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel dat je voor het bestellen hebt gebruikt. Het retourbedrag wordt verminderd met:
  • een eventuele waardevermindering
  • verzendkosten indien de bestelling maar gedeeltelijk retour wordt gestuurd of er gekozen is voor een leveroptie dan de goedkoopste optie die wij bieden.
Ons retouradres:
Zomerdijk 70
3143 CT Maassluis
Bij wie ligt de bewijslast bij een retourzending?
Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij jou. Vooral bij duurdere producten raden wij aan om deze aangetekend of met een verzekerservice te versturen.
Zijn er uitzonderingen om te retourneren?
Ja er zijn uitzonderingen die uitgesloten zijn om te retourneren zoals alle producten die vallen onder de categorie Hygiëne, Gehoorbescherming en EHBO producten en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. De producten zijn om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne niet geschikt om te worden teruggestuurd. Derhalve is op basis van de wettelijke uitzondering genoemd in artikel 6:230p sub f. punt 3. Burgerlijk Wetboek het herroepingsrecht op de overeenkomst niet van toepassing. Hierbij heb je niet het recht de producten terug te sturen.

Producten die klant specifiek besteld en gemaakt zijn kunnen en mogen niet retour gestuurd worden.
Wat moet ik doen om een artikel te retourneren
  • Retourneren kan gratis via een PostNL-Service-Punt binnen de bedenktijd van 14 dagen.
  • Meld je retour aan via het retourportaal op de site (Je hoeft niets uit te printen)
  • Pak je zending goed in en zorg ervoor dat het artikel nieuw, onbeschadigd en verkoopbaar blijft.
  • Het risico, dus ook de bewijslast, voor terugsturen ligt bij jou. Vooral bij duurdere producten raden wij aan om deze aangetekend of met een verzekerservice te versturen. Dit is voor alle duidelijkheid
  • Overhandig het pakket bij een PostNL-Service-Punt.
  • Je krijgt een bewijs van afgifte.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je krijgt een melding als wij jou pakket ontvangen hebt. Na akkoord van je retourzending krijg je binnen 10 werkdagen je geld teruggestort.
Reparatie & garantie
Hoe meld ik een reparatie aan?
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding voor eventuele probleemoplossingen. Is je artikel kapot of functioneert het niet goed dan kan je dit als reparatie aanbieden. Reparaties kan je aanmelden via het retourportaal. LET OP: kijk eerst goed of er nog garantie opzit voordat je het artikel aanbiedt.
Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Indien de reparatie komt door eigen schuld dan is de reparatie voor eigen rekening. We repareren je artikel pas nadat jij daarvoor toestemming hebt gegeven, zodat je geen onverwachte kosten hebt. Voordat de reparatie wordt uitgevoerd, krijg je eerst een prijsopgave van de kosten.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Als je een artikel bij Veilig.nl koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en functioneert zoals je mag verwachten bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je je artikel moet aanmelden ter reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden.

Fabrieksgarantie
Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. De fabrikant van je bestelde artikel geeft een fabrieksgarantie. Dit wil zeggen dat de fabrikant tijdens die garantieduur je artikel repareert of vervangt als die defect raakt, tenzij het defect door eigen toedoen is ontstaan. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. In de verpakking van je artikel zit een boekje of een kaart met een garantiebewijs.

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.

Wanneer is een product niet goed?
Een product is ondeugdelijk als:
  • Het niet compleet is;
  • Het beschadigd is;
  • Het kapot is of het niet goed doet;
  • Je er niet mee kunt doen wat de fabrikant of verkoper heeft gezegd/beloofd.
Hoelang garantie heb ik?
De duur van de fabrieksgarantie wordt door elke fabrikant/leverancier zelf individueel per product bepaald. Deze wordt vastgelegd en bevestigd in het garantiebewijs. Bewaar dit garantiebewijs goed bij je aankoopnota om te weten hoe lang garantie er(nog) opzit.
Waar vind ik mijn garantiebewijs?
Je factuur is feitelijk je garantiebewijs omdat daar je aankoopdatum op vermeld staat. Voor de duur van je garantie vindt je de gegevens op je garantiebewijs welke meegeleverd wordt in de verpakking van je bestelde artikel.
Heb je een defect binnen de retourtermijn
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding voor eventuele probleemoplossingen.

Is je artikel kapot of functioneert het niet goed binnen de retourtermijn dan kan je deze aanmelden via het retourportaal, terugsturen en een nieuwe bestellen.
Is een reparatie altijd gratis?
Nadat je jouw artikel ter reparatie hebt aangemeld zal onze reparatieservice je klacht beoordelen. We laten je ten eerste weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Valt jouw klacht binnen de garantie, dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening. Valt je klacht buiten de garantie, dan kan je een prijsopgave laten maken. Kosten van verzending zijn dan voor je eigen rekening. Veilig.nl zal laten weten wat de kosten van de reparatie worden. Indien je besluit om het artikel niet te laten repareren worden hier wel onderzoekskosten voor gerekend.
Veilig shoppen
Hoe veilig is shoppen bij Veilig.nl?
Veilig.nl houdt zich aan de geldende wet- en regelgeving. Dit valt o.a. onder het z.g.n. consumentenrecht dat geregeld is in de artikelen 6:230m tot en met 6:230s. Om de veiligheid van de klanten van Veilig.nl te kunnen garanderen is Veilig.nl aangesloten bij Thuiswinkel.org. Deze organisatie is zelfs geadviseerd door de Consumentenbond.

Thuiswinkel Waarborg is hét kwaliteitskeurmerk voor webwinkels. De leden doorlopen jaarlijks een strenge certificering. Alleen de beste webshops mogen lid worden. Zo kun jij ongestoord en veilig online winkelen.
Wanneer een platform het keurmerk van Thuiswinkel.org dan laat het zien dat ze als webwinkel voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. Dit keurmerk geldt dus voor alle producten en diensten die het platform zélf verkoopt.
Voordeel van kopen bij een platvorm die aangesloten is bij Thuiswinkel.org:
  • de verkoper zich houdt aan de geldende wet- en regelgeving rondom koop op afstand;
  • je een beroep kunt doen op klachtenbemiddeling;
  • je een geschil kunt indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel SGC in Den Haag.
Thuiswinkel.org staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Thuis-winkel tot een bedrag van € 10.000,-. Dit geldt voor alle producten/diensten die de betreffende verkoper verkoopt.
* Het herroepingsrecht geldt niet voor op maat gemaakte producten of producten die snel bederven. Deze en sommige andere producten zijn uitgezonderd van het herroepings-recht. Voor alle uitzonderingen bekijk Artikel 10 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.
Hoe gaat Veilig.nl met mijn privacy om?
Als je iets bestelt, hebben we je gegevens nodig om ervoor te zorgen dat we jouw bestelling kunnen bezorgen. We gaan altijd zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. We dragen er zorg voor en bewaren ze veilig. Wat we met je persoonlijke gegevens doen en waarom we ze nodig hebben, vertellen we je graag in ons privacybeleid. Daarin staat ook hoe je een inzageverzoek kunt doen om inzage te krijgen in de gegevens die we over jou beschikbaar hebben.

Wijzigen van gegevens & privacy voorkeuren Persoonsgegevens als je adres, naam of e-mailadres kun je altijd wijzigen in je account. Daar kun je ook privacy voorkeuren inzien en aanpassen.
Welke gedragsregels hanteert Veilig.nl?
Veilig.nl hanteert de strenge en veilige gedragsregels van Thuiswinkel.org. Deze kan je hier downloaden en/of bekijken.
Heeft Veilig.nl een keurmerk?
Veilig.nl heeft kwaliteit en veiligheid hoog in het vaandel staan.
Veilig.nl verkoopt niet alleen producten met een keurmerk, maar heeft zelf ook een keurmerk. Om de klanten van Veilig.nl te garanderen van een leverancier die aan het hoogste critirium voldoet voert Veilig.nl het keurmerk van Thuiswinkel.org

Veilig.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. De Thuiswinkel Waarborg is een onafhankelijk waarborg, goedgekeurd door de Consumentenbond. Dit geeft de garantie dat je veilig kan shoppen bij Veilig.nl

De 10 zekerheden van Thuiswinkel Waarborg:
  1. Helder aanbod: elk(e) product en dienst heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid;
  2. Overzichtelijk bestelproces: het bestelproces verloopt via eenduidige stappen. Het is duidelijk wat je bestelt voordat je een aankoopverplichting aangaat en je krijgt nog een kans om je bestelling te corrigeren vóór je hem plaatst;
  3. Prijzen zijn duidelijk: je wordt goed geïnformeerd over alle eventuele bijkomende kosten, zoals verzend-betaal-, polis- of administratiekosten. Dus geen onaangename kosten achteraf;
  4. Je weet bij wie je winkelt: de contact- en vestigingsgegevens zijn gecontroleerd en staan duidelijk op het Thuiswinkel Waarborg-certificaat;
  5. Veilige betaalomgeving: wanneer je een betaling doet in de webshop, verloopt dit proces via een beveiligde verbinding met een SSL-certificaat;
  6. Zorgvuldige omgang met je persoonsgegevens: onze leden hebben een maximale inspanningsverplichting om te zorgen voor veilig transport, veilige verwerking en veilige opslag van persoonsgegevens. Bovendien kun je je eenvoudig afmelden voor commerciële e-mails;
  7. De Consumentenbond ondersteunt de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel
  8. Bedenktijd van minimaal 14 dagen: het Thuiswinkel Waarborg garandeert dat leden de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen naleven. Lees wat je kunt doen in de bedenktijd en welke uitzonderingen er in de wet zijn;
  9. Producten (deels) achteraf betalen: je krijgt de mogelijkheid om een deel van het aankoopbedrag achteraf of bij aflevering te betalen;
  10. Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie: Heb je ondanks deze zekerheden toch een klacht? Meld het direct bij de webshop of dien je klacht in. Kom je samen niet tot een oplossing? Dan helpt Thuiswinkel.org je gratis verder met klachtenbemiddeling. Als je hierna nog niet tevreden bent, kun je een geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel. Bekijk hier de procedure van de Geschillencommissie. Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000,- per uitspraak garant voor de nakoming van de uitspraken;
Welke cookies gebruikt Veilig.nl?
Om jou een uitstekende shopervaring te kunnen bieden gebruiken wij cookies. Om te weten hoe wij hiermee omgaan bekijk onze privacy en cookie beleid.
Welke Algemene Voorwaarden heeft Veilig.nl?
Hier vindt je de Algemene Voorwaarden van Veilig.nl
Hoe weet ik dat ik veilig betaal?
Alle betalingen van Veilig.nl lopen via het betaalplatform Mollie.
Alle data die Mollie verwerkt, die van jou, wordt gegarandeerd opgeslagen op Nederlandse servers. De servers staan in extreem beveiligde datacentra, onder toezicht van het gespecialiseerde NOC-team van Mollie.

Mollie voldoet aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgt Mollie permanent toezicht van De Nederlandsche Bank. Mollie is terug te vinden in het register inzake betaalinstellingen van het DNB.

Mollie garandeert dat de interne processen worden getest en gecontroleerd middels een Three Lines of Defence-model (3LoD). Dit betekent dat zij onafhankelijke Compliance en Audit officers in dienst hebben die de veiligheid en efficiëntie van de interne processen in de gaten houden.

Mollie is volledig PCI-DSS level 1 gecertificeerd. Een toonbeeld van de beveiliging die zij hanteren voor de data van de klanten en consumenten.